juliadenise

Alla inlägg under september 2010

Av julia wähl - 28 september 2010 20:10

 


         

Av julia wähl - 28 september 2010 10:23

  

Av julia wähl - 27 september 2010 20:49

tror inte jag behöver skriva något  

Av julia wähl - 27 september 2010 19:44

jag har ingenting att skriva egentligen, ja skriver bara för skrivandetskull,

nyss tagit ett dusch,hjälpte även lilskiten att schamponera sitt hår,hah sötan!

ja sen nu sitter jag här,framför min dator,min bästavän,mitt allt..nejdå

har faktist pluggat nu lite på kemi,så nu kan jag faktist det mesta,MVG imorgon!

jo tjena om det endå kunde vart så bra:)

på torstag är det komfermation,ska väl bli kul,känns som om vi kommer sitta och läsa biblar hela kvällarna,haha vi får se;)

Av julia wähl - 25 september 2010 19:10

            

       

Av julia wähl - 25 september 2010 18:16

fan vilken tråkig lördag,kompisarna är i stockholm själv har jag bara pluggat och suttit framför datorn.

gud vad jag längtar tills på måndag ! gå till skolan,haha låter lite sjukt att jag vill till skolan,men man blir ju bara deprimerad av att vara hemma,HAH:)

snart blir det kyklingfilee med klyftpotatis och bea,gott:)

hör av mig lite senare.

julls

bild på syster:

  

 

Av julia wähl - 25 september 2010 13:10

hej! vaknade runt halv nio idag,fyfan vad pigg jag va ,så då gick jag upp pch gjorte lite homework sen följde jag med pappa och hämta det nya köksbordet och stolarna ,blev skitsnyggt!

sen åkte vi förbi maxi en snabbis och handla lite,fick med mig en fet godispåse hem,men den tog slut på vägem hem;)

ska väl ta en dusch snart och senare ikväll ska jag träffa klara tror jag:)

ni får ha det !

ciao

  

HAHA, jadu:)

Av julia wähl - 24 september 2010 22:47

imorgon skulle jag egentligen till stockholm på konsert men det blir inte så nu ,

så istället ska jag nog ta tag i pluggandet eller åka ner på stan en sväng.

eller haha kanske inget av det ,det visar sig imorgon:)

vet inte riktigt vad jag ska hitta på resten av kvällen, blir nog sängen ganska tidigt ikväll har inte sovit någonting på helva veckan, har haft två prov som jag har suttit uppe med halva nätterna.

gull

  

bjuder :) 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards