juliadenise

Alla inlägg under oktober 2010

Av julia wähl - 30 oktober 2010 09:52

godmorgon , kvällen igår var grym , och tror att denna kväll kommer bli ennu bättre, som sagt jag var ju på idol igår , det var inte alls som på tv, det var skit litet, men kul var det !satt faktist precis nere vid scenen :) påvägen hem sov jag på bussgolvet ,fräch tjej ;)

sen hur dagen idag kommer att se ut det vet jag inte riktigt , vid tre är det teater träning med gänget ,fast tror inte jag ska gå , orkar inte har skitont i halsen och huvudet . Sen senare under kvällen så tror jag att det blir partyy!

men nu ska jag ladda med ett berg av frukt , love

loveu bebis  

Av julia wähl - 27 oktober 2010 07:07

dum som jag är går jag upp sex när jag börjar nio , vi ska simma på löga fyyfan vad kalt !

imorgon ska vi också bada på löga fast heldag .

har lyssnat på en och samma låt säkert en timme nu, det lär ju bli en timme till tills jag trampar iväg till twinnies:)

engelska prov på fredag , ser jag fram emot ! ":)"

har inte ens tittat på det så vi får se hur det vi fick våra omdömmen i måndags och allt var skitbra förutom fysiken .vi hade haft tre lektioner innan vi skulle ha prov så ni kan ju tänka er hur det gick..

aja men nu måste jag fixa lite ,puss

linn&jag

 

klara&jag

   

  

Av julia wähl - 25 oktober 2010 16:54

..it`s freedom

starx teater och tjejgrupp och jag ser ut som katastrof , så för min del är det bara att sätta igång och göra sig lite "fräch",måste äta också , plugga med för den delen ,hur fan ska jag hinna med allt? skita it? nejnej , får försöka hinna med det mesta,men nu ska jag ta något snabbt att äta och sedan bege mig mot gården.

puss på er

  

loveu hunny


Av julia wähl - 25 oktober 2010 07:39

..HAHA , det är så det går om man inte sköter sig gumms

Av julia wähl - 25 oktober 2010 07:20

godmorgon ,sitter här i köket och taggar med ett berg mackor inför matteprovet som strax ska göras.

ikväll är det tjejgrupp och jag vetinte riktigt om det är teater idag också.

på fredag åker jag till stockholm för att titta på idol,har inte ens tittat på pogramet med det funkar nog :)

nu ska jag plugga lite snabbt innan jag drar iväg till skolan .

ha det !

-

Av julia wähl - 24 oktober 2010 21:35

all the gassip`n talking behind your back when u walking, but in time you will now

Av julia wähl - 22 oktober 2010 13:37

hej på er .

studiedag idag,men inget förändras för det , gick upp sex imorse för skulle upp till sjukan vid nio,vidare där efter blev det lunch på stan och även lite shopping, fick med mig hem två tröjor och en ring. bilder kommer upp inatt någongång.

imorgon kväll är jag bortbjuden hem till emma för trevligt sällskap och god mat.

ja vad händer idag mer då, sitter barnvakt åt lilla felix nu iaf sen blir det lite matlagning sen vidare till brudarna.älskar er,ni är guldvärda <3

 

måndagens outfit:) 

Av julia wähl - 21 oktober 2010 22:31

"kanske att jag mötte dig,men jag gick förbi"

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards