juliadenise

Alla inlägg under oktober 2010

Av julia wähl - 21 oktober 2010 21:56

imorgon är det studiedag men jag måste endå upp vid sex vidare till sjukan vid tio i nio. superhungrig,trött och irriterad är jag också.

ja vad ska jag skriva,har verkligen ingenting att skriva om ,hela den här blogggrejjen är dock nog ingenting som inte faller mig i smaken ,men allt kan inte sitta som det ska hela tiden..eller hur?

men nu ska jag ta och göra mig någonting super gott innan sängdags.

ni får ha det !

  


Av julia wähl - 20 oktober 2010 15:51

  

allt från gina ;)

Av julia wähl - 20 oktober 2010 15:42

   

sämsta kvaliten    

Av julia wähl - 20 oktober 2010 15:33

hejsan , kom precis hem efter ett teknikprov , det gick faktist skitbra:)

på fredag har jag studiedag så då ska jag först halv tio till sjuklhuset sen efter det blir det lunch och lite shopping på stan med mamma och lillebror :)

har inga läxor eller mer prov den här veckan , SKÖNT !

ska väll ta och göra ett berg av mackor snart och senare drar jag vidare till gården med min saknade unge klara !

puss på er <3

  

bild från i sommras , jag älskar dig

Av julia wähl - 18 oktober 2010 17:42

hej och hallå, har tittat på tektiken en gång så det här kommer gå galant på ondstag.får skylla mig själv egentligen så förstår inte varför jag klagar haha :)

gissa vad mamma hämtade ut på posten idag? JO min pälsväst! så den får följa med till gården ikväll, bilder kommer senare för nu ska jag ta på mig lite kläder och bege mig ut i den kalla kylan !

Av julia wähl - 17 oktober 2010 01:01

nu är klockan runt ett,känner att jag behöver hoppa isäng snart.

men ett snabbröjj genom dagen:)

gick upp runt halv nio för vid halv elva skulle jag till gården för att träna lite med gänget, sen runt tolv åkte jag iväg till eköping för en fika hos morfar,sen när jag kom hem gick jag iväg till gården igen med raminaälskling och emma,ja sen nu sitter jag här och känner att ögonen ploppar ut när som helst ,så ja det är nog dags för sängen nu,godnatt

  

Av julia wähl - 16 oktober 2010 21:42

Abyssus abyssum invocat

Ad astra per aspera

Ab initio


Av julia wähl - 15 oktober 2010 15:12

igen update på de senaste dagarna har haft annat för mig.

idag är det fredag,men inget förändras föt det,´NEJ för imorgon ska jag upp med tuppen för manusläsning med gänget sen vid ett åker jag till morfar i enköping.

ikväll blir det bara cill med brudarna tror jag,eller så blir det en sväng till gården.

men nu vidare in på toan för att ta bort kladdet i ansiktet sen fixa sig en snbbis,synes&höre

 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards